Olika dagar.

Igår var en jobbig dag. Gnäll, gnäll, gnäll mest hela dagen och till slut kändes det som att gränsen var nådd. Som tur var kom Fredrik hem och prata mig till rätta :)
Idag har däremot varit en bra dag! Babymassagen och familjeträff på samma dag. Synd nog vart Sami trött efter typ halva massagen och hade sen lite svårt att komma till ro bland alla människor så de blev lite jobbigt en stund men sedan somnade han och resten av dagen har varit myys! Familjeträffen var trevlig (om än lite stel som alltid..) vi pratade om mat bland annat. Vad jag längtar efter att börja prova ge Sami lite mat! Det ska bli spännande.. Men än så länge är han hemskt nöjd med den enda maträtten han vet ;)
Hoppas att imorrn blir en bra dag också. Vi ska iväg på lite äventyr hela familjen. Återkommer om det!
Våran glada fis!

Kommentarer
Postat av: Livan

Men söt-ungen!!!!!!!!!!!!

Det är ju så jag saknar han! Puss till Sami från Tant Liv :) Och jag tror nog att Ralf är rätt sugen på att ge en puss också :)

2010-05-12 @ 08:59:33
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

Ja det är sant! Jag menade inte att förbjuda heller.. uttryckte mig nog lite fel, utan att inte uppmuntra till det.

Men jag kommer inte köpa "Krigs-leksaker" Och precis som du säger att tala om det om han/de gör det.

2010-05-12 @ 14:31:40
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0