Fullspäckad dag!

Dagen började ju helt perfekt! Vi vaknade klockan 07.25 och skulle lämna in bilen på verkstaden klockan 8. Halleluja! Men snabbhet är ju den här familjens specialitet och jag var mäkta stolt när jag lämnat bilen och kollade på klockan. 8.20. Då hade Sami matats, bytts på, jag hade fixat mig, släppt av Fredrik i stan, kört till Ersboda och krånglat ut Sami från bilbarnstol till barnvagn. Check på den!
Efter det promenerade jag till Anna, Melanie och Troy och hängde där i några timmar och sedan hämtade jag bilen och körde till öppna förskolan på Åldihem. Mycket trevligt var det där idag! Stötte på Anna och Vera som jag delade BB-rum med och inte sett sen dess, kuuul!
För övrigt så är allt fint förutom att jag är trött som en gnu efter denna dag. Nu väntar en lugn kväll och semifinal numero 2. Heja Sverige!
Just det, Sami strular med amningen också. Skriker som en galning nästan varje gång.. Vet inte riktigt vad jag ska göra, han blir ju mätt och nöjd till slut men det är som en brottningsmatch varje gång. Börjar ta på krafterna. Någon som har nått förslag på vad man kan göra? Vad det kan bero på?
Nu: soffläge!

Kommentarer
Postat av: Moster Jo

Jag vill kramas, kramas, kramas me lilla lilla söta Sami! Jag saknar er!!! Puss (inlägget skall sjungas:)

2010-05-28 @ 07:12:45
Postat av: Anonym

Men jäklar vad stor han blivit! & fin!

Nu har äntligen knosemor tagit sommarlov, fifan fint det!

Hoppas man får en skymt av er imorgon istället?

2010-05-28 @ 21:14:02
Postat av: Livan

Det är galet. På den här bilden tycker jag att allt är från dig. Ögonen, ögonbrynen, näsan, munnen.. men ändå är det som en liten fredrik :D

SJukt söt gosse!

2010-05-28 @ 23:25:15
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Malla

Haha, va sjukt lik han var "The Hänninens" :)

2010-06-10 @ 21:33:36
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0