Bilägare.

Igår åkte vi då iväg på vårat äventyr. Kosan styrde mot Härnösand där vi (jag för första gången..) blev bilägare! Shit, det kändes som det mognaste jag gjort i mitt liv. Tills jag kom på att jag fick barn för 3 månader sen.
Efter bilköpet rattade vi till Långsele och spenderade natten hos Frida och Jens. Fint att hinna ses så där lite oplanerat.
Föresten så kan plutten stödja lite på benen nu när man håller i honom. Men jag vet inte, kommer han någonsin kunna gå? Han ser mest ut som en svajande flaggstång som är alldeles för lång för sitt eget bästa :)
Nu fortsätter vi denna underbara långhelg. So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

haha, jo nog kommer han.. vänta du bara. Om drygt ett år kommer vi stå där och och vara less på vara ungar som bara springer omkring och river i allt :)

2010-05-13 @ 19:22:34
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0