Närmaste dagarna..

Kommer nog inte bli så mycket bloggning den närmaste tiden, har mycket planer nu :)
Imorrn ska jag och Sami på öppna förskolan på Ålidhem på eftermiddagen sedan på kvällen ska jag på avslutningsfest med klassen som blir klara nu.. På fredag ska Lina och Marianne hälsa på, sedan tänkte jag en sväng till skolan för avslutningsfika (vem kan motstå smörgåstårta?;)) och på eftermiddagen blir det examensmiddag för Lina. På lördag åker vi till Luleå, wii!! Stannar till på tisdag så innan det hörs vi nog inte här.
Grötningen går finfint föresten! Han äter som om han inte gjort annat och ser bara lycklig ut. Vi tar det dock lite lugnt så han inte får ont i lillmagen.
Två bilder från våran picknick igårkväll.
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Men shit alltså! Det blir bara mer och mer johanna iden lilla killen.

Förresten så tror jag att vi hade en likadan mössa till Ralf när han var mini-bebis (nyfödd).. HM? Den är ju underbar!

2010-06-03 @ 08:45:36
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi vad kul att du tycker att han börjar likna mig :) ibland kan jag se någon likhet också.. kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är!



Jo jag minns att Ralf hade en sån när ni var här och hälsade på :) Den här tror jag är en storlek större typ 2-4 månader eller nått sånt. Den är både fin och mycket praktisk!

2010-06-03 @ 09:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0