Busy dag!

Idag fyller Sami 4 månader och vi firar med BVC-besök, Tummenstudien-koll och första smakportionen av potatis. Han väger nu 6930gram och är 68cm lång. Han verkar gilla potatis, åt med god aptit och blev ledsen när han inte fick mer. Yes! Som jag har hoppats på att han ska gilla mat och det verkar ju som så. Hoppas att det fortsätter i samma anda, vi får ju dock ta det lite lugnt så lillmagen hänger med.
Han är väldigt livlig (vilket han väl alltid varit..) och nu när han lärt sig att vända till mage så är det inte så mycket annat som gäller. Sen ligger han där och försöker krypa och blir jättefrustrerad när han inte kommer nån vart. Blir spännande att se när han lyckas med det. Hursomhellst så måste vi skaffa trappgrind nu när han börjar kunna rulla runt och rör sig så mycket.
Grattis Sami 4 månader!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hjälp Mika fyller ju 4 månader idag också..jag hinner fanken inte med :S



Så kul att smakisarna gick så bra! jag ska nog vänta någon vecka till tänkte jag!



Vi ses på torsdag! :)

2010-06-15 @ 15:41:10
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Livan

Men fy fan va fin han är!!

Åh va roligt att han är glupsk, det kan jag inte riktigt säga att Ralf alltid är. Ibland vill han inte alls äta... typ idag :)

2010-06-15 @ 19:24:43
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0