Busy busy!

Har inte så jättemycket tid till att blogga nu. Fina lilla Sami är ju vaken mer nuförtiden, oftast mycket leksugen och tiden han sover försöker jag hinna med att göra undan lite jobb som jag snart ska lämna in (sen ska jag inte jobba mer under föräldraledigheten har jag bestämt).. Sen så har nog lusten att blogga legat nere lite också. Men vi lever och mår! Igår var det midsommar och den spenderas i Fredriks släktingars stuga med massor med familjer. Hur mysigt som helst! Sami tyckte det var sjukt kul med massa barn och folk att kolla in, det slutade med att han i princip sov-vägrade så till slut åkte vi hem och sov fast tanken från början var att sova över. Ingen fara med det, jag tyckte att det var ganska skönt att vakna hemma idag.
Imorgon kommer Samis farmor och farfar hit, det ska bli kul! Har planer på att hinna dona lite extra här hemma när vi nu blir fler som kan roa våran lilla favorit. Om en vecka åker jag till mamma och stannar ungefär en vecka (Fredrik åker samtidigt på mc-semester tillsammans med Sammy).
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Oj oj, MC-semester.. Sammy inte Sami ?

Puss på dig och go-gubben Sami.. Fredik får "bara" kramen!

2010-06-26 @ 19:50:30
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj så tokigt det blev! Jag åker till Stockholm med Sami och Fredrik åker på mc-semester med Sammy (hans vän från västerås) haha!

2010-06-26 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0