Borta bra men...

Ja det var fint att vara i Luleå. Vad som var ännu finare var dock att komma hem. Sami har börjat visa lite oroliga tendenser när vi är borta, äter inte lika bra, sover lite sämre och gnäller lite mer. Inget konstigt med det och att fortsätta vänja honom med att inte alltid vara hemma är ju det enda som gäller. Riktigt skönt var det dock att komma hem såklart. Han åt gröt (äter numera gärna en halv portion) ammade lite och slocknade sen vid 19. Vaknade sedan inte förrän 06 (behöver jag säga att det fanns gott om mjölk då..?:)) sedan somnade vi om runt 7 och klev upp vid halv 10. Sweet! Utvilad mamma och unge på hemmaplan. Sedan har jag och Lina bakat blåbärsbullar och hallongrottor hela dagen. Trevligt och gott!
På tal om det ska jag nog ta mig en bulla nu. Hörs!
Just det, Fredrik har börjat blogga. Missa inte!
http://blogg.vk.se/familjefar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0