Trötthet

Igår fick Sami ersättning blandat med välling som sista måltid. Han vaknade ändå 511 gånger inatt (kändes det som). Klockan 04.45 tyckte han att det var dags att göra morgon och var vaken och lycklig. Det var inte jag. Trötthet har fått en ny innebörd. Eller som Fredrik så fint sa det nån gång "jag har uppnått en ny nivå av trötthet". Som tur är så är han klippan som jag behöver luta mig mot ibland och han klev upp och roade Sami till klockan 7 då han somnade om och åkte då till jobbet medan jag kunde sova vidare till halv 9. Hojja, det är inte alltid lätt att vara föräldraledig det må jag då säga. Men fin, det är han. Och jag skyller aldrig på honom, aldrig i livet. Jag blir bara så himla trött ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0