Vecka 36

Ja herregud! Tänk att vi redan är där. Bara 4 veckor kvar tills beräknat förlossningsdatum. Halleluja vad jag, eller rättare sagt vi, längtar! Idag har vi varit på en riktig shoppingrunda. Vi köpte bland annat en riktigt skön fåtölj med tillhörande fotpall på Jysk, en matta till sovrummet, en lampa till köket, en massa mat och lite sånt som är bra att ha tills vi kommer hem med bebisen typ tvättlappar och lotion och olja och sånt. Dessutom var vi på babyproffsen och hämtade ut en gratis babybox som bland annat innehöll en blöjhink, prover på blöjor, baby wipes, amningsinlägg, en napp och lite rabatter på diverse bra-att-ha-grejer. Jag är mycket nöjd! Men himla trött, känns att orken verkligen inte är stor nu. Igår var en sån dålig dag då jag bara var trött och mådde dåligt och hade ont i fogarna hela tiden. Ush. Men idag har varit en mycket bättre dag. Nu är jag peppad på att få i ordning i tvättstugan där vi ska ha skötbord å sånt men där det idag mest ser ut som ett soprum. Nåja, det har jag tid att göra imorrn. Eller någon annan dag :) Nu ska vi kolla lite Seinfeldt-avsnitt. Som jag älskar den serien! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0