Tröttsamt

Idag är tredje dagen som jag känner mig förkyld och orkeslös. Å det är så himla tråkigt! Har inte varit utanför lägenheten sen i lördags (om man inte räknar med en snabb sväng på Ica i söndags). Idag hade jag tänkt att åka till skolan och äta lunch med Marie och Patrik och sen svänga förbi Susanne som jag brukar jobba för och hämta lite jobb som jag kan göra hemma. Steg upp för någon timma sen och allt kändes okej, duschade och började fixa mig men sen tog orken slut. Jag får lov att skjuta upp lunchdejten och att hämta jobb till senare i veckan. För även om jag skulle orka mig iväg nu så tänkte jag och Fredrik gå på bio sen och då hinner jag inte åka hem emellan och att gå på stan i nån timme tills Fredrik slutar känns inte riktigt som ett alternativ. Nåja, nu är det slutgnällt. Bion ska jag orka gå på i alla fall, det har jag bestämt.
Igårkväll trodde jag nästan att det var bebis på gång. Hade sjukt ont i magen, antagligen var det förvärkar men det är ju jättesvårt att veta. Har sen haft ont hela natten men har ändå lyckats sova hyffsat. Men nu har det avtagit så det var nog bara kroppen som övade för förlossningen. Det var ganska jobbigt och läskigt men väldigt spännande :) Å, tänk att det snart är dags!
Nu ska jag vila, vila, vila så jag pallar med Sherlock Holmes ikväll :)
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh fy fan va spännande.. snart kommer hon!!!

Jag blir så exalterad!

2010-01-20 @ 11:22:13
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0