Söndag

Måste säga att dagarna flyter på väldigt fort trots att jag inte gör nått speciellt. Nu mår jag i alla fall mycket bättre efter att ha återhämtat mig från förkylningen i veckan, den var inte kul!
Ikväll kommer Lina till oss och ska bo här i veckan i väntan på hennes nya lägenhet. Det ska bli trevligt med mer sällskap :) På fredag åker Fredrik till Göteborg över helgen och jag åker till Luleå. Ska bli riktigt fint att träffa alla fina där och att för första gången få träffa Liv och Robins lilla Ralf :) Jag längtar! Ska se till att knipa igen hela helgen, vill ju inte riskera att Fredrik missar allt det stora som ska hända.
Ptjaa så mycket mer än så har jag inte att komma med i nuläget. Senare idag kommer Björn och Sofia hit och ska bjuda oss på mat. Så himla snällt! Det ska bli trevligt och mysigt.
So long..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0