Ingen superdag...

Nej det började redan igår med att jag kände mig helt slut. Ville bara sova, ont i magen (sammandragningar) och världshistoriens håll av att gå till Ica. Allmänt krasslig helt enkelt. Trodde det berodde på att jag var trött av första skoldagen efter ledigheten. Men idag har jag bara varit hemma (försökt plugga men det har inte gått bra) och hela dagen har gått i krasslighetens tecken.. Sjukligt trött, illamående, sammandragningar, lite feber och dessutom foglossningar från helvetet. Nej ush jag tänker inte falla på målsnöret nu när det bara är dagar kvar av skolan. Nu ska jag gå och sova och försöka sova ut ordentligt imorrn. Förhoppningsvis mår jag så pass bra att jag orkar plugga lite mer imorrn och slipper skämmas när vi ska ha handledning på torsdag. Håll era tummar för mitt välmående.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Livan

Om du har något "tema" och färger osv du kan tänka dig att ha på bloggen så kan jag hjälpa dig att göra något som idé så kan du säga vad du tycker sen, om det är något du vill ändra, eller om du bara vill använda den som grund och fortsätta själv sen. Jag har ändå inte överdrivet mycket att göra så det skulle bara vara kul.



Hojja, hoppas du mår bättre nu. Pussar och kramar

2010-01-08 @ 08:11:51
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0