Titta en tjockis!

Tog mig i kragen idag och tog lite kort på magen, man vet ju aldrig när den försvinner :)
I övrigt händer det inte så mycket, verkar inte vara nån bebis på gång riktigt än. Hade typ mensvärk inatt och tänkte att det kanske var på G men det gick över. Hann faktiskt bli lite nervös för första gången. Det var spännande. Men jag gissar på att det är en stund kvar än.
Föräldrautbildningen som jag var på i torsdag (Fredrik missade tyvärr eftersom han var borta med jobbet) var tyvärr en besvikelse. Inte mycket nytt som kom fram, barnmorskan som höll i det (min barnmorska) var sjukt ostrukturerad.. lite som vanligt.. kändes inte som att hon passade för att hålla en kurs. Dessutom var det nästan inga fler från Böleäng som var där heller. De flesta var från byar runt Umeå. Nåja, en trevlig tjej pratade jag med som var härifrån och som hade samma beräknat förlossningsdatum som oss. Kanske kan bli en vän, vi får se :)
Nu ska jag och Fredrik iväg på fri scen för poeter på Café pilgatan, trevligt!
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

oj oj oj, jag blir så nervös när du skriver såna här saker, också såg jag att du hade skrivit på MSN.. var tyvärr i måttsund och spelade kort då. Hör av dig i morgon så talas vi.



Snart kommer H*N :-)

Puss

2010-02-07 @ 22:50:50
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

Fina bilder förresten, du klär i gravid-mage!! :)

2010-02-07 @ 22:52:30
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Karin

Gud vad fin du är! Mysiga bilder... nu får vi hoppas att den kommer snart :)

2010-02-09 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0