Semesterdagar.

Nu har vi hunnit med en natt i Sundsvall, en i Västerås, en i Örebro och den första i Värnamo.  Jag njuter till fullo av att få sovmorgon nästan varje morgon, träffa vänner och bekanta och vara tillsammans hela familjen. Idaq har vi hälsat på lite släktingar till Fredrik och då råkade vi bli med hoppgunga x 2, gåstol och lite annat. Perfekt! Men det allra, allra finaste vi fick ärva var enligt Sami en plasthammare i rött och grått. Den släppte han inte på flera timmar. Tillochmed under middagsluren låg den tryggt i hans händer. Det där med napp och snutte har han aldrig fattat, plasthammare ska det tydligen vara!
Trots semester och X antal fika-besök hos olika vänner så har det gått hyffsat bra att sköta kosten. Motionen funkar också fint. Vi har skaffat en pulsklocka som hjälper till att peppa, bra skit.
Igår åkte vi förbi Jönköping och jag stannade en sväng på min blivande praktikplats. Hälsade på folket och kollade in kontoret. Vibbarna var bra, jag tror jag kommer trivas.
Sami hunnit fylla 6 månader också. Dagen firades med en tur upp i och fika i Svampen i Örebro. Inte illa på en 6-månadersdag! Han har börjat lära sig sitta ganska bra nu och nästan, nästan ta sig framåt i krypningen. Snart är han där (ja jag har sagt det länge nu haha). Han är oftast en glad skit som sover och äter lite bättre än för några veckor sen. Kärleken växer, I tell you!
So long.

Kommentarer
Postat av: Carro (carrots)

Naaaw vad gulligt, en liten plasthammare!



Heja på med träning och viktnedgång! Jag har också nyss satt igång på riktigt, tyvärr verkar det inte bli gratis denna gång.. Tidigare har jag rasat i vikt när bebisarna blivit en 6-7månader gamla men nu när jag blivit en 27-årig tant har jag no such luck. ;)

2010-08-18 @ 07:56:56
URL: http://helylle.bloggplatsen.se
Postat av: Livan

Åh va roligt!



Nästa gång vi ses kommer de små typ springa och jaga varandre.. det går ju himla fort för dem.

2010-08-18 @ 10:50:22
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

By the way. Säg till om du vill att jag ska göra nån header eller nå ..

2010-08-18 @ 10:50:50
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: sophia

jönköping?! där bor ju jag! praktik? :) nu blir jag nyfiken :)

2010-08-24 @ 16:15:47
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0