Rapport

Oh lord vilken trött dag det har varit. Orkar inte skriva mycket idag men ska i alla fall avlägga mat och motionsrapport :) Idag blir sista dagen med gamla Pointssystemet. Nu har jag fått inloggningsuppgifterna till Viktväktarnas hemsida (har blivit medlem där, via en prenumeration på Må-Bra tidningen så fick man startavgift och första månaden gratis) så från och med imorrn är det de nya Propointsen som gäller. Återkommer mer om vad skillnaden är då jag inte orkat läsa in mig på allt än (ögonen går i kors) men i princip är det detsamma förutom att man räknar lite annorlunda och verkar kunna äta lite mer. Inte mig emot haha. Insåg när jag skrev in mig där nu att jag har 14 kg att tappa för att nå min målvikt. Det är många kilon det, men jag har inte bråttom.
Dagens mat
Frukost: Blåbärsgröt med linfrön och mjölk + kaffe och äpple
Lunch: Vegetarisk Lasagne med tillbehör på Café Göteborg
Middag: Pastagratäng med kyckling
Mellanmål: Banan + Äpple/Banan/keso
=22,5 points
Motion: Promenad till och från stan i medelhögt tempo, 90 minuter = 7 bonuspoints
Nu: sängen. So long!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo vi är ju några stycken som börjat ta tag i vikten och det är ju peppande! Men du är då inte lite duktig med Viktväktarna å allt!:D

2010-09-01 @ 11:44:56
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0