Hemma igen.

Lite tankar såhär när semestern är slut och vi är hemma igen:
  • Vi har ungefär 2000 fler vänner och släktingar i södra Sverige än här runt Umeå.
  • Sommaren är slut och hösten är här.
  • Hösten är förändringarnas tid. Nu ska här nystartas ordentligt, imorrn blir jag pointsräknande Viktväktare igen.
  • Sami blir otroligt nog fortfarande sötare varje dag. När slutar barn med det?
  • Det återstår bara 1,5 månad av min föräldraledighet.
  • Jag ser fram emot praktiken massor, men är samtidigt lite rädd för hur det kommer att kännas att vara ifrån Sami så mycket.
  • Det är kul att vara borta och flänga runt men skönast att vara hemma.
  • Jag längtar tills hemma är någon annanstans, tills jag har ett jobb och vi har kommit på plats.
  • Det är underbart att vara förälder till någon som Sami.
Lite bilder från semestern.
Sami provar gunga (tugga) på en häst på en av pauserna under de många bilfärderna.


Uppklädd inför Hoffmaestrospelningen på Liseberg. Med den självklara associaren: Plasthammaren.


Tillsammans med några av favoritvännerna i Göteborg (Pär, Alex, Fredrik, Nisse, Sven, Tage och favvo-moster)

Nu är det storhandling som gäller så att vi har massor med nyttigheter hemma när suget smyger på.
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

"Sami blir otroligt nog fortfarande sötare varje dag. När slutar barn med det?"



Puberteten?



Ha det bäst och pussa söt ungen en gång till!!!

2010-08-29 @ 19:33:07
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0