Augusti!

Ja då var vi inne i Augusti och nej, sommaren är inte över! Jag blir lite trött på folk som säger att den är det när vi går in i augusti. Jag tycker nästan att det är den bästa sommarmånaden, det är nästan alltid fint väder och för oss så innebär det ofta semester och resa också.
På onsdag beger jag och Sami oss till Luleå och på fredag kommer även Fredrik upp. Vi ska vara där till på söndag då åker vi hem igen och stannar till fredagen då Fredrik får semester igen. Då bär det av till södra Sverige för besök i Stockholm, Göteborg och Värnamo + några fler ställen. 2 veckor ska vi vara borta och jag längtar verkligen! 2 hela veckor med familjen känns helt underbart.
Sami sover fortfarande ganska dåligt om nätterna och vaknar tidigt på mornarna.. Nu känns det bättre efter att jag fått sova ut två dagar i rad tack vare att Fredrik har varit ledig men jag hoppas verkligen att sömnkrånglet bara är någonting tillfälligt för man blir helt slut när man inte får sova om nätterna! Men som det mesta som krånglar så är det säkert någonting övergående.
Imorgon ska vi ha knytisfika här med en massa mammor och bebisar, det ska bli väldigt kul!
Det var allt för nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hej fina! Vilka datum besöker ni Sthlm den här gången? Vore verkligen på plats att få till en liten kramtillställning om det går!

2010-08-02 @ 23:01:46
URL: http://pachamalla.blogg.se/
Postat av: Livan

Oh va roligt det ska bli att få träffa er! Puss

2010-08-03 @ 20:27:55
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: sophia

jaa magknipet är jobbigt.. men har köpt miniform droppar nu som funkar bra så det är inte alls lika jobbigt längre.. mest mitt fel när jag ibland glömmer dom där jädrans dropparna ;)



tips får du gärna ge mej.. jag har inte fått så många mer än lite massagetips å att dom gillar att bli burna på armen med tryck emot magen.. men det har inte funkat så bra på just leo tyvärr :(



när började sami få in sin dygnsrytm?

2010-08-09 @ 13:26:30
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0