Så var det helg igen..

Gårdagskvällen spenderades hemma med god mat, chokladpudding, idol och spongebob-filmen, en väldigt skönt kväll! Somnade nog runt 23 och sov till 9.30 idag så jag känner mig riktigt utvilad.

Om en stund ska vi åka iväg på Bondens egna marknad som är här i stan några lördagar varje höst. Insåg precis att det är sista gången för i höst och jag har missat varje gång så nu ska dit och shoppas massa närproducerade grönsaker och annat gott tänkte jag.

I eftermiddag ska vi åka iväg till Fredriks farbror + familjs stuga i närheten av ö-vik. Vi skulle låna deras bil igår (hade tänkte köpa en barnvagn i Vännäs som vi hittat på blocket men den hann tyvärr bli såld..) och då blev vi inbjunda på kräftskiva ikväll, och sånt tackar man ju inte nej till! Bli nog att sova över där med, tror det blir mysigt.

Imorrn måste jag plugga lite och sen ska jag, Marie och Fredrik och titta på improvisationsteater. Det brukar alltid bli en massa skratt när man ser den.. Att de dessutom uppträder helt gratis är ju inte helt fel.

Ser ut att kunna bli en riktigt bra helg, nu ska jag dricka upp morgonkaffet och surfa runt lite innan det bär av.

Just det! Sen så lovar jag att första mag-bilden ska komma upp snart. Måste bara få till en bra bild :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Spännande med mag bilder.

2009-09-26 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0