Torsdag..

.. och en mycket bra dag i skriva-uppsats-anseende. Vi har fått MASSOR gjort och för tillfället känner jag mig inte det minst oroad över att det kommer att bli stressigt innan inlämningen.

Pratade med vår programansvariga idag, jag skulle ju vilja göra praktik nästa höst istället för att ta studieuppehåll ett helt år. Det verkade inte vara några som hellst problem att göra så om jag fortfarande vill det när den lilla kommit till världen. Om allt går som det ska och som vi vill (vilket det kanske inte gör man man får väl utgå från det i alla fall?:)) så kommer jag mest troligt att göra praktik i Jönköping eller däromkring i två månader nästa höst. Hoppas att det kan bli så!

Imorrn är det redan helg igen, herregud vad veckorna går fort! Går in i vecka 23 på lördag :) men å andra sidan så känns de här veckorna mellan 20 och 30 ganska mycket som en transportsträcka. Inte mycket som händer förutom att magen sakta blir större. Också att sparkarna bli hårdare och tydliga, DET är underbart.

Helgen kommer nog att spenderas mestadels på hemmaplan. Ska tillexempel putsa fönster och rensa rabatten. KUL VA? Näe. men jag ska göra roliga grejer också, t.ex. se Idol hos marie.

Nu ska jag se unga mödrar och vänta på att Simon kommer på lämna-däck-och-fika-bulla-besök.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0