Kan det bli mycket roligare?..

..än att man uttalar bokiteln "Introducing english pronunciation" fel? haha jag fick mig ett riktigt gott skratt på skolan idag vill jag lova.. tack för den Marie :)

Igår var Frida på långväga besök från Långsele och vi drog ett riktigt fika-maraton på Café station tillsammans med Marie och Ida på 4,5 timme. Senast jag fikade så länge måste ha varit på gymnasiet när eftermiddagrarna alltid spenderades på BO:s med en kopp kaffe och massa cigaretter.

Imorrn ska vi unna oss en nästan helt ledig dag (på torsdag blir det slutseminarium för vår uppsats) och gå på Severamässan och sedan gå och spela biljard. Det ser jag fram emot!

Ikväll åker Fredrik till Stockholm, men bara till imorrn skönt nog.. jag ska ta en väldigt lugn kväll med tv och nått gott. På fredag åker jag till Luleå. Det ska bli fiiiint att träffa Liv och pappa och alla andra.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0