Jul-cravings!

Har haft världens kanske tråkigaste föreläsning idag med (inte)lattjolennart om bland annat radon.. Herregud vad svårt det var att hålla ögonen öppna, trodde nästan att jag skulle bli tvungen att somna med öppna ögon. Nåväl, imorrn har vi en annan föreläsare och jag hoppas verkligen att hon är roligare.

Vet ni, idag är det 100 dagar kvar till våran lilla bebis kommer. 100 dagar! Det är ganska länge, men det är ganska kort också. Å vad jag längtar! Idag ska vi fira med glögg, pepparkakor och en film. Ja, jag har visst fastnat för allt som smakar jul. Kan man ha jul-cravings? I så fall har jag det. Ge mig julmust, pepparkakor, lussebullar, glögg, russin, julte, pepparkaksglass och fil och allt sånt. M-M-M!


Det var allt för nu. So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

GRATTIS! Fan va jag längtar!



Jag har hört att man blir lite extra galen i jul när man är gravid.. eller att det är vanligt i alla fall. Och DU lär ju ha det.. Jul-cravings alltså.



2009-11-10 @ 18:29:32
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja det kan man, bakade saffransbullar till det ett härligt glas julmust :-)

2009-11-10 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0