Kul och tråkigt.

Gud vad slö jag har varit på att skriva här på sistone.. Fy skäms på mig! Men jag har bara inte orkat, och inte har det hänt nått speciellt heller. Känns som att mitt liv för tillfället mest består av plugg och att vara trött. Känns inte ens särskillt kul att kliva upp på morgonen, skulle gärna bara sova sova.. Men som tur är så hägrar någonting som liknar ett jullov om bara en och en halv vecka. Herregud så skönt det ska bli! Ska verkligen försöka anstränga mig med plugget nu så jag klarar den där förbaskade tentan nästa fredag. Sen ska jag njuuuta av ledighet och bara plugga lite lagom några av mellandagarna. Dessutom ska Fredrik vara ledig lika länge som jag, det vill säga mellan 18:e december och 3:e januari, fifan så fint! Känns med andra ord när jag tänker efter som att jag har en hel del att se fram emot. Jag tror bara att det är detta ständiga mörker som ställer till det, men man får försöka göra det bästa av situationen.

Nu ska jag göra mig redo sen ska jag och Lina åka och titta på Scen saga, Fredrik ska vara konfrencier. Det blir kul. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh va skönt att vara lediga båda två så länge!! Nu blev jag lite avis :)



Jag förstår att det är tungt i skolan nu, men du ska veta det att du gör det jävligt bra!

2009-12-09 @ 16:09:08
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0