Jag blir så arg!

När jag läser sån här skit:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6361347.ab
Vad är det för fel på gamlingarna? kan de inte fatta att det sedan typ en jävla massa år är förbjudet att slå barn? Att det någonsin varit lagligt är ju dessutom helt obegripligt. Okej att ett barn inte ska kalla någon för "gubbjävel", men på vilket sätt ska det hjälpa att man som vuxen slår till ett barn? Han påpekar ju själv i artikeln att problemen fortfarande är kvar och ändå ångrar han sig inte? Jag förstår inte! Tur att han blev fälld men han borde verkligen ha fått ett högre straff så att han (och alla andra idioter som står på hans sida i det här) inser att det INTE är okej att göra som han gjorde. Ush, man kan ju verkligen bli upprörd för mindre.
I övrigt så är allt väldigt fint för tillfället. Jag är ledig och utvilad, vintern är helt otroligt vacker, vi hade en jättetrevlig kväll med spel och mys hos Anna och Melanie igår och imorrn ska vi även fira nyår hos dem. Dessutom har jag världens finaste Fredrik och om bara 50 dagar (!) ungefär så kommer äntligen våran efterlängtade lilla unge till oss.
En annan sak, jag har inte gått upp i vikt på ca en månad, jag hade till och med tappat några hg under julhelgen. Jag fattar inte riktigt. Jag känner mig inte direkt orolig, jag har ju att ta från så att säga. Men lite konstigt är det väl ändå. Nåja, jag får prata med barnmorskan om det när vi ska dit nästa vecka. Lillen där inne bökar då runt som aldrig förr och jag tycker att det känns som att magen blir större och större så jag har nog ingen anledning att oroa mig :)
Nu ska vi ta en liten stadsrunda, fan vad jag älskar att vara ledig!
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

Men eller hur!! och det värsta är att det är helt sjukt många som tycker att gubbjäveln gjorde rätt!!??!!??

Fy fan säger jag!!



Oj, lyckost dig. Jag önskar att vågen kunde stå still hos mig med.. men den verkar aldrig nöja sig med extra kilon..



Puss Älsklingen! Och gott nytt år.

2009-12-31 @ 07:10:20
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0