Förlåt mig..

Jag har varit så pinsamt dålig på att uppdatera här. Förra veckan kan sammanfattas som fullspäckad. Först en massa tentaplugg och dessutom hade vi två couchsurfare här som visserligen skötte sig själv väldigt mycket men lite social var man ju "tvungen" att vara också. Det var dock mest kul eftersom det var två väldigt trevliga personer. På fredagen skrev jag tenta och jag tror (peppar peppar) att det kan ha gått vägen även om jag tyckte att den var rätt svår.. Efter att den var skriven for jag och Fredrik till luleå för att umgås med nära och kära. Det blev en riktigt bra helg med mycket mys och kära återseenden.
Nu håller vi på och packar om, för ikväll tar vi tåget söderut till Badhotellet i Tranås. Fifasiken så fint det ska bli att bara slappa, äta god mat, umgås med familjen och spa-a. Tror jag ska ta en paus från internet också så jag återkommer efter juldagarna, vi kommer hem igen den 28:e.
Ha en underbart skön jul!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0