En bättre dag

Jo men idag är en bättre dag. Har gjort ett tappert försök att plugga och desstuom hunnit med en hel del annat pyssel hemma. Sov dessutom länge och gott vilket nog gjorde susen. Ikväll har jag och Fredrik varit till stan och ätit en riktigt mumsig middag på Bishop arms. Mums! Det stället kan jag ju verkligen rekommendera om man vill lägga en aningen större peng på en god middag. Här kommer lite utlovade bilder, bättre sent än aldrig.

I den här snygga vinkeln ser magen enooooooooooorm ut :)


Men egentligen är den inte större än typ såhär (fast det är ju inte så litet heller..)


Nu ska vi se filmen Baksmällan. Har hört att den ska vara rolig, jag hoppas det. Ett skratt eller två är precis vad jag behöver :)

Kommentarer
Postat av: moster jenny

äntligen! vilken fin mage! å du, du är ju inte alls tjock! du har ju bara världens finaste babymage!

kram

2009-12-13 @ 20:41:42
Postat av: Malla

Supersnygga gravidmorsan! Jag håller med föregående skrivare. Du är vacker! Fint att dåliga dagar faktiskt kan motas bort så fort och istället ersättas av en bra dag. Är det förresten en såndär trollpingla (eller vad det heter) som hänger runt din hals? Har hört någon gång att de ska vara bra att ha plingandes på bebismagen :)

2009-12-13 @ 23:33:59
URL: http://www.pachamalla.net
Postat av: Johanna

Tack vad snälla ni är :) Det värmer att höra. Jo halsbandet är en så kallad "Bola" som plingar lite och som man sen när bebisen kommit ut kan ha tex på barnvagnen så känner den igen plinget :)

2009-12-14 @ 06:53:19
Postat av: Livan

Men shit va du har växt!! Fan va kul och va fin du är.

2009-12-14 @ 11:48:52
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket Liv! :) På fredag ses vi, nu blir det nog nästan svårt att kramas haha.

2009-12-14 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0