Dåliga dagar..

Idag är en sån dålig dag. Inte för att sällskapet eller det vi sysselsatt oss med varit dåligt, tvärtom har det varit väldigt trevligt och mysigt att handla julklappar med Fredrik och fika med Lina och se film och allt sånt. Men det är nått med mitt humör som inte stämmer. Om inte spontana gråtattacker utan förvarning är helt normalt? Ush jag är bara så trött idag, trött på att vara gravid, trött på att vara tjock, trött på att inte få träffa vår bebis, trött på att ha ångest över skolan, trött på att vara för trött för att orka plugga. Men jag vet att det går över och det är egentligen ingen fara. Sånna här dagar får man visst ha har jag hört. Och på fredag när tentan är skriven kommer jag dra den största lättnadens suck någonsin (oavsett hur det går). För att göra mig själv lite glad så skruvade jag ihop spjälsängen och bäddade i den, det kändes fint. Kom ut nu snart unge så vi slipper vänta ihjäl oss.


Kommentarer
Postat av: Livan

Jag känner igen mig. Men det bästa är att det kommer fler bra dagar. Trots att det är så djävla jobbigt ibland så är det ju ändå så himla mysigt. Tänk bara att den har det så fint där inne Den växer, blir stor och stark, bygger upp sitt immunförsvar och bäst av allt.. den lär känna dig!... Så brukar jag försöka tänka. Snart är det lilla fröet här och då kommer du minnas den här tiden med ett stort leende :) Du är så djävla stark som envisas med att plugga och snart får du vila och ta hand om dig. Puss puss puss Gumman!!

2009-12-13 @ 01:35:32
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Malla

Kram!!

2009-12-13 @ 14:50:45
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0