En bra helg!

Vi har haft besök av både vår vän Magnus och min pappa i helgen. Sami har fått (ännu fler) födelsedagspresenter och haft någon att busa med hela tiden. Igårkväll hade jag tänkt att se Melodifestivalen i vanlig ordning men eftersom Fredrik hade lite förfest (som drog ut på tiden, ovanlgit va? ;)) här hemma så passade jag på att få vara lite social med vuxa människor och sneglade bara lite på reprisen av Melodifestivalen idag istället. Jag har hunnit med två jobbiga träningspass också, ett spinningpass igår och simning idag. Nice! Jag känner mig stark och fräsh. Dock så har det blir lite slarvigt med maten men imorrn är det måndag och vad passar väl bättre då än nya takter med maten? Dessutom verkar det som att den största krisen vad gäller ekonomin är löst för oss nu. SÅ HIMLA SKÖNT!
Lillfisen på nya bilen och i den sjukt snygga mitt-i-prick-tröjan som han fått av Karin :)

Kommentarer
Postat av: sophia

ååå kollar typ aldrig min blogg om jag inte skrivit i den nyligen, såg att du kommenterat mitt senaste inlägg för sisådär hundra år sen ;) men att jag missat de!



när exakt är de ni flyttar ner nu igen? mtiten av mars eller hur va de?

klart vi ska hitta på massa skoj!!! :) ska bli skoj att ha er här!

2011-02-22 @ 17:33:20
URL: http://mysundown.blogg.se/
Postat av: Liv

Oj va fin han är den lilla skönheten. Puss till er!

2011-02-22 @ 21:20:08
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0