Läget.

Ojoj vilken fullspäckad vecka det har varit. Massor av trevliga möten och teater och bio och annat som förgyller. Också en hel del praktiskt fix så som pass och konto till Sami, köp av bilbarnstol, återlämning av babyskydd och grejande med en tvättmaskin som inte funkar som den ska. Känns som evigheter sedan jag satt på arslet och inte visste vad jag skulle göra nästa minut. Nåja, jag klagar inte då det överlag ändå har varit en mycket bra vecka.
Idag var det dags för vägning igen och den här veckan har gått bra, -1,5kg vilket ger en total förlust på -3,8kg på en dryg månad. Jag är riktigt nöjd med det och ska verkligen, verkligen försöka få ett minus nästa vecka också trots att vi kommer vara på resande fot flera dagar och det kommer bli en utmaning att följa pointsen.
På måndag beger vi oss söderut och kommer inte tillbaka till Umeå förrän runt nyår. Idag jobbar Fredrik sista dagen på ett halvår (nöjd kille) och spännande tider väntar för hela familjen. Just nu känns livet riktigt bra.
So long!

Kommentarer
Postat av: Liv

Shit va duktig du är!! Lycka till nästa vecka!

2010-10-01 @ 14:01:56
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0