Fin helg!

Idag tvättar jag alla små bebiskläder och längtar ännu mer. Jag fattar inte att det är så himla nära nu. Äntligen!
Längtan blev ju inte direkt mindre av att få träffa Liv och Robins lilla Ralf i helgen. Så himla liten och fin. Jag ser verkligen fram emot att han och våran lilla ska få träffas också :)
I övrigt var helgen i Luleå riktigt bra. Det var sjukt fint att hinna umgås en massa med Elin, Lina och Liv med familj. Bara slappa och snacka en massa skit. Skönt var det också att vila ut lite hemma hos pappa med en bok och maten serverad.
Vet inte om jag skrivit det tidigare men de ska i alla fall komma igång med föräldrautbildning här nu. Så vi hinner mest troligt gå två gånger. Första gången (nu på torsdag) ska de prata om förlossningen och veckan efter om smärtlindring, precis de sakerna som jag gärna vill veta mer om. Dessutom blir det kul att träffa lite fler som bor i samma del av stan som också ska ha barn nu.. Perfekt helt enkelt!
I övrigt så är jag mest orkeslös hela tiden, kan sova jättemycket och blir sjukt trött av minsta lilla aktivitet. Men jag vill inte klaga, för i övrigt mår jag hur bra som helst. På tal om trött så måste jag nog ta en liten vila nu.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0