En bra dag..

Idag är en riktigt bra dag. Vi var på BVC tidigare och vägde lillen och nu hade han gått upp 135g på två dagar. Så himla skönt! Nu vet vi att han får i sig tillräckligt via amningen. Det är inte utan att jag känner mig lite stolt, att vi fixar det så bra och att det funkar mer och mer smärtfritt hela tiden.
Efter att vi vägt honom och jag ammat honom så vågade vi oss en sväng till stan och åt falafel och hyrde lite nya filmer. Allt känns så himla mysigt nu och jag vågar slappna av mer och mer.
Idag fick vi paket från Ginza och jag sitter nu och lyssnar igenom Jonathan Johanssons skiva "En hand i himlen". Än så länge får den högt betyg av mig. Mycket mysig musik och speciellt "aldrig ensam" är så fiiin.
Bjussar på en bild på lillskiten, den är några dagar gammal. Han förändras som sagt hela tiden tycker jag och jag vet inte längre vem han är lik. Men söt är han :)

Kommentarer
Postat av: Livan

Men fy fan va söt!!

Jag tänkte på det idag att han nig har dina läppar.. Han hade det på någon bild i alla fall.. men nu ser jag inte. Han är verkligen JÄTTE lik er båda! Fan va coolt!

2010-02-24 @ 22:40:22
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Jenny

sötunge.. det går rykten om att både mama å papa fått bilder på mailen.. en ja då? :)

2010-02-25 @ 08:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0