Påsken

Vilken bra påskhelg det varit. Jag håller fast vid min känsla av att påsken är en mycket trevligare högtid än julen. Inga krav, inga måste, inga onödiga traditioner bara några extra lediga dagar och oftast många kära återseenden. I helgen fick så Sami äntligen träffa sin mormor och moster. Det var himla mysigt, men som vanligt så gick tiden alldeles för fort. Vi hann i alla fall med att äta god mat, shoppa loss lite och mysa på en massa hemma. Och som vanligt när Jenny är på besök så blev en massa gjort. Tillexempel kom några tavlor och en hylla upp på väggen, lägenheten blev dammtorkad och Sami fick en snygg hemmabyggd mobil ovanför skötbordet.
På tal om shoppingen så fick jag mig ett par nya supersnygga jeans (tack Fredrik!) och en jacka (tack mamma!) och det känns skönt att få känna sig lite fin igen. Fyfan så less jag är på kläderna jag hade som gravid.. Jackan köpte jag i en storlek som var ganska tajt.. tanken är att få extra motivation att gå ner i vikt. 15kg har jag gått ned vilket innebär att jag har 3 graviditetskilon kvar, och sen vill jag gå ner 5 till.
Bjussar på några bilder från helgen.
Sami intar boxar-posen :)
Vi tog även lite bilder på oss alla 3, så nu ska vi snart vara med i VK, Norbottenskuriren och Värnamo nyheter. Håll utkik efter oss :)
So long!

Kommentarer
Postat av: Livan

haha va lustigt, jag tänkte precis "undra hur det går med Johannas kilon" Vi surrade om allt i en timme precis men jag glömde fråga det. Fan va gött för dig, va duktig du är!!! Du ska se att det kommer gå som en dans att gå ner för dig. Du har ju bestämt dig.



Och va fina ni är. Och Sami har ju fått helt annan blick ju! Det ser ut som att själen har hoppat in i kroppen på han :) Han är så fin!

2010-04-06 @ 21:53:37
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Malla

Va fiiina ni är!

2010-04-06 @ 22:51:48
URL: http://www.pachamalla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0