Helg!

Solen skiner ute, Fredrik ska sluta till lunch idag (och vi har inte setts sen i tisdags kväll eftersom han varit i Stockholm och jobbat och blev klar längre på grund av askmolnet.. hehe), det är HELG vilket innebär mys med hela familjen, imorrn ska jag ha födelsedagsfika, Sami är världens finaste och nu ska vi ut i solen och promenera till stan för en lunch med Fredrik. Jag är nöjd, mycket nöjd med tillvaron just nu!
Just det, dessutom åker jag och Sami till Luleå nästa söndag. Som jag längtar! Sen kommer Fredrik på torsdagen och vi stannar över helgen. En hel vecka i Luleå! Med en massa mys och en massa fina människor att träffa.
Nu matning och sen ut i våren!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vad kul att du hittade mig så jag kunde hitta dig :P Rätt coolt att Mika och Sami är födda på samma dag! :)



så du är från luleå? vi har stuga där i Sinksundet om du vet vart det är! :)



Hoppas ni kan komma på nästa mammalunch, det var faktiskt jättetrevligt på Droskan!

2010-04-18 @ 10:40:25
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Livan

Ja, vist var den fin :) Men vilket monster! Fy fan alltså. Men fantastisk. Klart du får prova den. Det blir ju perfekt :)

2010-04-18 @ 12:36:20
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0