Dagsläget.

Det blev ingen allvarlig mjölkstockning i alla fall. Men om man kan ha lite mjölkstockning så hade jag nog det :) Jag hoppas jag slipper få nått liknande igen! Fy så ont. Tur att det gick över fort. Nu blir det extra varma inlägg när jag ska ut, det är verkligen lätt att bli lurad av det här vädret.
Nu ska vi in till stan och luncha, ska även byta en present jag fick i lördags. Fick Alfapet men det hade jag redan så jag ska byta till nått annat spel. Efter det ska jag och Sami gå till öppna förskolan för första gången. Det ska bli spännande, jag är nästan lite nervös haha. Imorrn blir det mamma-lunch och på torsdag eller fredag lunch med Anna, Melanie och Troy, på lördag ska vi hela familjen på 100-årsfest och på söndag åker jag och Sami till Luleå. Fullspäckat föräldraledigt liv! ;) Ja just det, sen så ska jag hinna med lite jobb här under tiden.. Hmm.. det får bli nån liten timme här och där när jag har tid över. Det ska nog gå bra. Men nu ska vi ta oss iväg. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0