Babymassage.

Igår ringde jag och anmälde mig och Sofia (med söner of course!:)) till en kurs i babymassage. Vi ska träffas 6 gånger i ungefär 2 timmar och det ska bli så mysigt! Vi började ju massera Sami redan när han var ungefär 3 veckor och började få magknip. Då var det bara magmassage, sen fick vi lära oss lite mer på en av familjeträffarna och jag tycker att det är så himla mysigt! Sami gillar det så klart också. Sen så skadade det ju inte att kursen bara kostar 200 kronor dessutom. Sweet! Synd nog missar jag och Sami första tillfället eftersom den börjar redan nu på tisdag men det känns okej ändå. Vi ska ju till Luleå! Och jag håller på att längta ihjäl mig.
Undrar om Sami läste min blogg i smyg igår? Och bestämde sig för att visa sin bättre sida :) Igår somnade han utan skrik och sen har natten funkat skitbra och han sov till halv 9 i morse. Yes! Nu ska utvilad mamma och son ut på promenad. Sen ska jag (förhoppningsvis) fixa klart jobbet jag har att göra så jag slipper tänka på det under helgen.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0