Tisdag

Idag har vi skickat in uppsatsen en sista gång inför inlämnandet innan slutseminariet. Känns bra faktiskt, vi har kommit en bra bit på vägen och nu återstår det sista slipandet. Det känns som att vi jobbar på bra så jag tror inte att vi kommer att behöva stressa en massa på slutet.

Imorse vågade jag mig på att kliva upp på vågen, hade lite ångest igår då jag känner att jag gått upp en del. Kom fram till att ångesten skulle bli mindre om jag visste hur mycket det handlar om. Och ja, 7kg har jag gått upp nu. Det hade kunnat vara värre.. Men med tanke på att jag redan innan jag blev gravid vägde mer än jag vill så känns det inte så jättekul. Jag vill inte att det ska sluta med att graviditeten får mig att gå upp massor med kilon för det är faktiskt inte alls nödvändigt även om jag vet att jag såklart kommer (och ska) gå upp mer än så här. Det enda vettiga nu är att begränsa intaget av det där onödiga godiset och annat snask som slunkit ner på senaste. Det lär nog minska känslan av viktångest också.

Ikväll ska vi på stand up på Krogen (f.d Krogen Krogen), Fredrik ska uppträda och en massa vänner ska dit och titta det blir kuuul!

Tjo på er!


Kommentarer
Postat av: Suz

härligt med standup!

2009-10-14 @ 19:46:02
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0