Jag inser..

att jag borde uppdatera. Men jag har inte så mycketa att skriva om. Helgen har varit bra. Jag har fixat endel hemma, bakat bullar hos Lina och haft 3 ungerskor på besök (via couchsurfing). Mycket trevligt har det varit. Måste det vara måndag imorrn? Jo det verkar visst så.. men det blir bra det med. Att skriva uppsats tillsammans med Marie och Patrik är faktiskt bara roligt. Men att vara hemma och mysa är ju ändå det bästa som finns.

Nu ska vi se klart Pulp fiction som jag somnade till igår, sen ska vi se första delen i dramadokumentären om Hagamannen. Det blir spännande :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag tycker det är så fascinerande att så många av mina vänner gillar att mysa. Jag förstår liksom inte grejen, eller så är det nog att jag inte riktigt vet hur man gör. Jag är ingen mysa, tror jag :)

2009-10-13 @ 20:49:01
URL: http://www.pachamalla.net
Postat av: Johanna

Hehe, jag tror faktiskt att du säkert myser en massa gånger men du kanske bara inte kallar det för mys :) Men typ ligga i soffan och se en film och kramas lite, det gillar du väl? Och det är ju i allra högsta grad att mysa!

2009-10-13 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0