Hjälp mig!

Min blogg är så himla ful. Jag vill ju ha en sån där snygg blogg med bilder och fina färger och grejer som passar in på mig. Men jag har faktiskt ingen aning om hur man gör. Det enda man kan göra är att byta mall och ja.. den här gröna får väl duga tills vidare då.. tills någon ids visa mig hur man kan fixa annat kul :)

Jag är ett stort fan av listor, de ger mig ordning och reda i huvudet och av någon anledning får det mig att må bättre. Därför får ni här min dag i bu och bä:

BU:
* Jag orkade inte laga någon "ordentlig" middag idag utan åt gröt vilket i och för sig är gott men kanske inte den ultimata middagen när man ska tänka på att få i sig tillräckligt av alla näringsämnen
* Jag känner mig lite tjock, och inte på ett mysigt trevligt gravid-sätt utan mer på ett tjockis-sätt
* Fredrik är busy busy med allt möjligt och vi har inte hunnit umgås alls ikväll
* Jag önskar att jag hade orkat ta mig ut på en promenad ikväll men jag är alldeles för trött

BÄÄÄ:
* Uppsatsskrivandet gick som vanligt mycket bra och nu är vi nästan, nästan färdiga för inlämning inför slutseminarium
* Marie och Patrik skänkte mig som vanligt många skratt under dagen i skolan
* Eftersom  vi nästan är färdiga med uppsatsen tog vi en tidig dag och åkte hem redan vid 2
* Frida skickade ett sms där hon skrev att hon kommer och hälsar på nästa vecka
* Jag och Marie pratar om att åka till IKEA i november
* Snart ska jag och Fredrik mysa ner oss i soffan med några avsnitt Kvarteret skatan som är sjukt kul

Det var det för idag, hur har eran dag varit? Fler BU:n eller BÄÄÄÄN:? :)

kram!

Kommentarer
Postat av: Livan

Det lät ju som en alldeles strålande dag. Min dag har oxå varit ganska bra.



Du är bara fint tjock. Det ska du veta!

Och den lilla bebisen där inne mår nog alldeles utmärkt trots att du åt gröt :)

2009-10-21 @ 22:19:24
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

Jag kan hjälpa dig med att fixa bloggen. Jag kan ju inte jätte mycket, men lite grann i alla fall..

2009-10-23 @ 11:11:02
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0