Sa jag förresten..

att vi fick VG på uppsatsen? Halleljua! Det var vi värda som fan. Känner mig riktigt nöjd :)

Min julstämning fortsätter med diverse glöggdrickande och idag provade jag en pepparkaks-sandwich. Jag säger bara M-M-M! Den satt fint.

Nya kursen verkar för övrigt väldigt bra, kommer nog att bli mycket att trycka in i huvet när det nalkas mot tenta men än så länge känns allt intressant och det är ju såklart det viktigaste.

Men det bästa av allt just nu, det är att mamma kommer hit imorrn och stannar hela helgen. MYYYS!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Livan

JAA! VIST ÄR DEN GOD!?

Love it.



Hälsa mor från mig!

Puss

2009-11-05 @ 23:39:23
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0