En bra helg!

Nu har jag kommit igång lite med att få min blogg snyggare. Det är inte färdigt än och jag försöker fortfarande lära mig hur det funkar, men det går framåt i alla fall. Tack Liv för hjälpen med att komma igång :)

I helgen var vi i Luleå. Det var mysigt att hinna umgås med nära och kära. Och det var kul att Fredrik gick och vann Norrslam. Synd bara att hela slamet var ganska dåligt uppstyrt och väldigt dåligt marknadsfört vilket ledde till att det inte var så mycket publik. Men jag hade kul ändå, mycket tack vare att Anna och Thomas kom med och tittade, att Fredrik var så duktig och att Kung Henry uppträde. Han är ju faktiskt riktigt riktigt duktig!

Idag har vi gått igenom uppsatsen en gång till och försökt fixa efter examinatorns och opponentens önskemål utan att förändra sånt vi inte vill förändra. Imorrn blir det att läsa igenom en allra sista gång och sen lämna in den. Sen återstår bara att vänta på betyg, spännande!

Så på onsdag börjar en ny kurs. Den heter hälsoeffekter och så mycket mer än så vet jag egentligen inte om den. Men det blir kul i alla fall och min sista kurs (!) innan jag ska vara ledig.. mammaledig. Herregud!

Jag har fortfarande inte lyckats ta nån magbild men i helgen tog Liv en bild på mig där den "lilla" magen kan skönjas. Inte den snyggaste bilden på mig men i alla fall.. :)




Måste bjussa på en till sjukt snygg bild också, tack för den Patrik! haha



Tjo på er!

Kommentarer
Postat av: moster jenny

hahaha jag såg den där bilden på er som liten på fejjan å undrade va fan det handlade om, man ser ju inte att det är du...



och nu får du skärpa dig å fota lite nakenbilder på magen, minst en i veckan, vad är de för fel på dig =)

2009-11-02 @ 21:17:24
Postat av: jjjjeeeennnnyyyy

http://www.widgetbox.com/widget/baby-ticker

2009-11-02 @ 21:31:41
Postat av: Johanna

hihi näe men mitt och maries ansikten är ju utbytta, jag tycker att den är tokrolig :) och vad gäller nakenbilder så blir det då inga sånna här! det är jag för blyg för :)



jag vill ha en sån där bebis-nedräknar-grej men jag fattar inte hur ja ska få den till bloggen :(

2009-11-02 @ 21:41:36
Postat av: Livan

Haha, jag var tvungen att läsa era komentarer innan jag fattade vad grejjen med bilden var. Men jag tänkte "hmm, vilka var de där, jag känner igen dem, undra om de var på johannas fest?" hihi.

Puss

2009-11-02 @ 22:10:20
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: jennyjo

men alltså ja menar bara bar mage :) de är väl inge könschtit..

asså man blir helt förvirrad av bilden, jag fattar ingenting hahaha! men jag såg ju på kläderna å så att de måste vara du på nå sätt

fråga ellen hur du får den till bloggen hon har det..

2009-11-02 @ 22:41:20
Postat av: jenny igen

du måste nog ha en säskils blogg.. hon har en sån där blogger blogg.. man kan dela från den sidan då... men du kan dela den på fejjan =)

2009-11-02 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0