Ballongmage

Ja ush min mage känns verkligen som en ballong emellanåt. Spänd så det känns som att det ska spricka och helt slut blir jag i kroppen.. Antar att det är sammandragningar som kommit igång, det hade jag kunnat vara utan men så farligt är det inte och jag antar att man vänjer sig..

Oj vilken skön helg vi har haft, mest bara latat oss hela tiden.. Bakat lussekatter och haft glögg och lussebullsmys med lite släkt och vänner igår. Mer sånt får det lov att bli :)

Imorrn ska jag fika med några andra tjejer som ska ha barn samtidigt som oss. Det ska bli spännande, lite nervös är jag allt jag har ju inte träffat nån av de förut men jag tror det blir kul!

I övrigt känner jag mig lite smått skoltrött för tillfället.. Men det är bara att bita ihop. Hoppas att jag får lite mer lust så inte den här sista delen av terminen blir en pina. Men jag tror att det ordnar upp sig, måndagar är ingen dag som man ska använda för mycket till att reflektera tror jag haha.

Nu ska jag slänga mig på soffa som den potatis/ballong jag är.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Livan

Åh va roligt att fika med an massa andra gravida. Det vill jag oxå göra. men jag vet inte vart man hittar dem (?)

2009-11-17 @ 18:03:12
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hittade de på familjeliv. Du kan ju söka efter trådar med folk från luleå. Här fanns det t.ex. en tråd för de som ska ha barn i umeå under februari. Så de jag fikade med ska ha barn med bara 2 och 5 dagars mellanrum från mig :) Vi hade mycket att prata om! Hoppas du kan hitta några gravidisar att hänga med också :)

2009-11-18 @ 06:51:42
Postat av: Livan

Men shit va kul!!! Ni måste ju ha suttit i fler timmar :)

2009-11-18 @ 14:22:13
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0